Vardagslyx efter stressig dag

Vardagslyx är att lägga en skön ansiktsmask, och att skämma bort håret med en inpackning som får sitta i ett tag. Det gjorde jag idag efter att jag fått båda barnen i säng.

Det blev lite stress idag på eftermiddan. Jag och Lina har bakat muffar hemma hos pappa hela dagen. Det blev typ 60 stycken med tre olika smaker. Sen åkte jag hem för att laga middag innan Sebbe skulle på fotboll. Men när jag kom hem så upptäckte jag att träningen började lite tidigare än jag trodde, så det blev lite stressigt. Pastakastrullen va full med saft, så den skulle jag få upp på flaskor. Men för att göra det så behövde jag tömma ur diskhoarna. Och för att göra det behövde jag plocka ur diskmaskinen, så det va ju bara att börja där.

Sen höll fotbollen på typ en halvtimme mer än vad den skulle göra, så det blev stress när vi kom hem också. Men nu ska jag dricka te och äta smörgås, för nu har jag inget kvar att fixa.

Jo, fan!! Tvätten måste ju hängas oxå, suck!!!

Men sen är det soffan som gäller.

Kommentarer
Postat av: mama

Ta't lungt också lilla mamma...Stress är inte så bra. Puss på're /mam

2009-08-20 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0