Bakmiss

Brödbak blev det idag. Men när jag pysslar med något så är det självklart att det inte ska gå felfritt fram. Jättegott bröd blev det i alla fall, men jag hade lyckats tagit smörgåspapper istället för bakplåtspapper under bullarna. Vilket ledde till att jag fick stå och pillra bort papper under 35 bullar... V

Vad har man smörgåspapper till egentligen? Förutom att slå in smörgåsar till vill säga, för det är det väl knappast någon som gör. Honsa sa att det är sånt man måste ha hemma bara, men jag ska då aldrig mer köpa hem smörgåspapper den saken är säker.


Kommentarer
Postat av: Jessica

He. Det va inte enkelt att sluta röka, men det gick å det känns så skönt att lyckas, bara man ger sig på att et ska gå, så gör det det oxå :o) Åh, va härligt, har förstått att ni renoverar, mycket kvar att göra? >Kram

2009-12-10 @ 20:41:24
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Anonym

BAkmiss, trodde jag var lilla miss Lööf, hon som bakar ;) puss

2009-12-10 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0