Godmorgon världen, (O)välkommen förkylning

Det blev en riktig kanonträff igår vekligen! Jättetrevligt med nya kunder och bekanta. Sen fick jag tre träffar bokade till våren också, kanoners.

Jag vaknade imorse och kände efter hur jag mådde, och kom fram till att det inte va helt bra direkt. Jag är piggare än igår, medan förkylningssymtomen blir tydligare. Vi får väl så hur jag mår imorgon, hade tänkt att åka och bada med barnena på eftermiddan då. Men idag blir vi nog hemma i alla fall. Ska försöka ta mig ut med hunden en prommis sen, han fick bara sitta i linan igår den stackarn.

Sebbisens onda i magen då han ska iväg på nån aktivitet vekar vara bättre nu i alla fall. Han sa ingenting innan fotbollen igår, och han va med på simskolan i lördags. Men vi får väl se hur det går för mamma att få dit honom på lördag, det blir eldprovet det...

Se va stor våran Svante har blivit =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tipset Jossan, ska prova det:) Kram!

2009-12-08 @ 10:23:22
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: mama

Eldprov....hmmmm.....ÄH, nä'rå! punkt!

2009-12-08 @ 12:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0