Julklappsshopping i snöstormen

Hela dagen idag spenderades i Täby. Det va absolut sämsta väglaget att köra i, så fram och tillbaka till stan tog en bra stund. Vi åkte även och hämtade Sebbe i Rotebro innan vi begav oss hemåt. Charlie fick vara hos mamma idag, så hon slapp släpas med bland alla affärer. Och även om det inte va SÅ mycket folk som vi bävade för att det skulle vara så va det riktigt skönt att vara där utan några barn.

Så nu är alla klappar klara och imorgon ska det inhandlas julmat, sen ska vi bara pyssla och fixa lite här hemma inför julafton. Jag har ett mål att bli av med all tvätt innan jul också. Men eftersom jag som vanligt är ute i sista sekunden så verkar det ganska omöjligt. Jag ska i alla fall lägga i en tvätt nu innan jag ska krypa ner hos Honsa som redan gått och lagt sig. Eller redan och redan... Klockan är över midnatt så det är hög tid för mig oxå att hoppa i säng. Men eftersom Sebbe har jullov nu, så ska jag inte ha någon väckarklocka alls inne hos mig. Och Sebbe får kolla på tv om han vaknar tidigt ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0