Klappjakt i isblåsten

Jag och Charlie tog oss in till Norrtälje idag för att shoppa lite. Det va verkligen svinkallt att knalla runt, och jag fick fortfarande inte tag på några hulkenhandskar till Sebbe så det va lite i onödan. Men jag fick en klapp färdig i alla fall.



Jag älskar verkligen att slå in presenter. Jag brukar ofta ha ett tema på inslagningen vid jul, förra året blev det svart och guld. Men i år vet jag inte riktigt, kanske rött och guld. Men jag blev nöjd med den första i alla fall.

Charlie tog sig från magläge till sittandes idag. Skönt för då kan hon hålla sig nöjdare lite längre stunder på golvet. Ska bli riktigt kul när hon börjar ta sig runt lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0