Nyårsmeny??

Idag va vi iväg till Norrtälje och trängdes med folket. Mamma skulle in och besiktiga bilen, så då hängde vi på. Jag har varit utan mascara i över en vecka nu, jag fattar inte alls var min kan ha tagit vägen, så det behövde verkligen inhandlas.

Tog även en sväng på bolaget och köpte bubbel till på torsdag. Det kommer lite folk hit då och jag vet inte alls vad vi ska laga för mat... Idétorka som heter duga, så om nån har några tips så är de välkommna. Det blir i alla fall en toast skagen typ till förrätt och så nån chokladig efterrätt, men jag vet inte vad.. Och sen ska det väl vara någon fisk till huvudrätt också, men jag vet inte riktigt vad det ska vara.

När vi kom hem så klädde jag på oss igen direkt och tog en prommis hem till Petra för en kopp the. Så fick Svante leka lite med deras 10 veckor gama jack russel Kalle också. De såg SÅ roliga ut =)

Nu sitter det massa karlar och ockuperar vårat kök och spelar poker. Så jag ska nog försöka smyga upp och göra mig lite fika, innan jag lägger mig och tar upp HELA soffan sen.


Kommentarer
Postat av: mama

Nå, vad blev det för meny?

2010-01-03 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0