trött dag

Jag har nog sovit hela förmiddan tror jag. Charlie somnade med mig nere i soffan, och sen satt hon nöjd och lekte på golvet. Helt plötsligt va klockan redan halv ett, för Sebbe ringde hem och frågade om han skulle iväg på kyrkans barntimmar. Så då va det lika bra att pallra oss upp så att Charlie fick i sig lite lunch.

Jag hade träff här hemma igår. Riktigt mysigt med glöggdrickande och pepparkaksätande, men tyvärr så va det inte så många som kom. Ikväll har jag träff hos Tilda, det ska bli riktigt kul. Hoppas bara att jag får må bra. Både Charlie och Honsa är ordentligt förkylda, och jag känner att det är på väg. Men det kan få vänta tills imorgon tycker jag.

Nu ska jag fixa till mig lite, det kanske man blir piggare av. Och sen fixa middag så vi hinner äta innan jag ska iväg och Sebbis ska på fotboll.

Mor & dotter, mor & son


Kommentarer
Postat av: mama

Sötsnufsar!!! Näe, inte bli sjuk...

2009-12-07 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0