Vaken bebis

Jag sitter nu framför datorn med en klarvaken dotter. Hon bryr sig inte ett skit om att det är vardagskväll och att klockan börjar närma sig halv tolv. Det kan ju bero på att hon sovit en hel del på dagen idag. Vi hade sovmorgon till nio idag och sen har hon haft två långa sovstunder på dagen. Så när jag la henne för natten vid 19-tiden så vet jag inte om hon somnade något alls, eller om hon bara låg i sängen tills hon tröttnade på att ligga där.

Kors i taket! Jag har tvättat tre tvättar idag, OCH hängt upp alla kläder när maskinerna va färdiga. Det hör inte till vanligheten vad gäller mig vill jag lova.

Idag passade Elina barnen medan jag va iväg och handlade julmaten. Det va riktigt skönt att slippa ha dem med, för det blev ju ett antal kassar. Och sen bjöd jag på lunch som tack. Riktigt skönt att ha det mesta klart så vi slipper stress dan före doppardan. Tänkte göra klart imorgon så att vi bara behöver ställa iordning matsalsmöbler, laga lite mat och klä granen på onsdag.

Nu ska jag göra ett nytt försök att lägga det här pigga barnet.
Jag vill verkligen inte vara uppe halva natten...



Kommentarer
Postat av: mama

Vad du är duktigt och vilka söta barn du har!!! Men det var ju inga nyheter alls!! PoK

2009-12-22 @ 09:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0