Åka eller inte orka? det är frågan

Jag har haft huvudvärk hela eftermiddan sen jag kom in efter en långprommis. Det va inte lika varmt idag så då passade jag på att gå ut och gå en sväng på ca 4 km. Vattenflaskan va med och det va riktigt skönt att röra på sig. Men sen har huvudvärken suttit i och jag har verkligen försökt att hälla i mig vatten.

Nu känns det bättre, men jag är fortfarande rätt trött. Honsa spelar poker ikväll så han kommer inte komma hem förrän sent. Han va lite motvillig till att lämna mig ensam med barn och hund när jag inte mår riktigt bra. Men han såg fram emot att spela, då han inte varit med på det på flera veckor, så jag tyckte att han skulle åka i alla fall. Men nu är frågan om jag orkar mig iväg på coctailparty på handelsträdgårn eller inte... Har inte anmält att jag ska komma, men de släpper nog in mig i alla fall. Jag ska känna efter en stund om jag orkar och så att huvudvärken är helt borta, så bestämmer jag mig sen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0