Folke

Idag hade magen haft namnsdag om den hade varit kvar. Men oj va skönt att den inte är det! Man glömmer fort hur ont man haft och hur jobbigt allt va där ett tag. Men tur är väl det, att man glömmer alltså. För annars hede jag aldrig någonsin velat skaffa flera barn.

Det blev inte lika lång promenad idag. Gick den vändan som jag hade tänkt att gå igår. Runt hammarby och kollade på alla glada kalvar i hagarna. På vägen hem passade jag på att gå in i affären och handla lite. Men Charlie va otroligt gnällig så jag fick sätta mig i förbutiken och mata henne först. Fram med patten på ica bara, men det är i alla fall lite avsides i caféet där.

Väl hemma slängde jag i mig lite lunch medan Charlie satt i baby-sittern. Och sen helt plötsligt när jag kollade till på henne så hade hon somnat sittandes i den. Jag ska försöka hinna med att sortera lite tvätt idag och sånt tråk. Finns det något värre?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl bra att få ta sig en slurk på fiket...bebbe som moder /puss

2009-07-14 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0