Hemma igen!

Ja nu är man tillbaka hemma i verkligheten. Eller, nja... Honsa har faktiskt semester från och med idag så det är faktiskt inte så illa alls!!

Vi har haft riktigt riktigt mysigt, jag berättar mer och lägger ut bilder senare, det orkar jag inte göra nu. Tänkte bara tala om att vi är hemma och är efter den här helgen, riktigt sugna på att skaffa husvagn. Det är så himla mysigt att bo på camping, jag bara älskar det. Det är ju inget vi har råd med nu, men vi ska fråga Honsas pappa om han tänkte sälja sin senare och att vi då är intresserade.

Nu är jag riktigt trött. Schemat har varit fullbokat, men utan stress, hela helgen. Och Svante hade haft det bra hemma hos mamma och hos Fredde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0