Regn regn regn

Om man hade lite lust att sticka huvudet utanför dörren i förrgår, så va det ingenting emot hur det är idag! Regnet öser ner och det blåser kulingvindar ute. Men jag har lovat att åka in till Norrtälje och besiktiga Honsas firmabil. Under tiden ska Sebbe få vara med Honsa på jobbet, så han har plockat ihop alla sina leksaksverktyg nu som han tänkte ta med sig, gullunge.

Hade riktigt trevligt i Norrtälje igår. Helt otroligt så va det inte mer än typ 1,5 månad sen jag och Monica träffades sist, det är nog rekord. Man är ju så dålig på att träffas numera, men det ska väl gå bättre nu när jag inte lider av massa graviditetskrämpor längre och kan ta mig till Norrtälje utan att ryggen går av.

Det va en tjej som ringde på våran annons om att vi önskar köpa en lekstuga igår. Och precis när vi ska åka iväg och kolla på den så sa grannen att vi ju kan ta deras lekstuga om vi ville. Så nu hade vi helt plötsligt två stycken som vi skulle få mot hämtning. Och tur va det att de sa det, för då kunde vi kolla med lite mer kritiska ögon på den vi skulle kolla på. För den va helt gigantiskt stor, så det skulle bli ett mycket större jobb att få hem den än vi hade tänkt oss. Dessutom tar den nog alldelles för stor plats, för våran tomt. Så det blir nog grannens istället.

Nu skriker Charlie efter mig. Ska mata henne och försöka komma in i en dusch innan det är dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0