Rullar fram

Idag rullade Charlie över från mage till rygg för första gången =)
Duktiga lilla tjej, hon är så otroligt stark.

Nu på morgonen vaknade Charlie strax innan 8. Så vi gick upp, bytte blöja, matade djuren och åt frukost. Men sen va hon så otrolig trött att hon somnade alldelles ovaggad i våran säng medan jag höll på att klä på mig och borsta tänderna. Jag tänkte passa på att gå ut och gå nu när hon ändå sover. Blir nog inget problem att få henne att somna om i vagnen.

Det är så skönt att äntligen kunna röra på sig ordentligt. Men jag väntar ett tag till med att börja träna på allvar. Än så länge räcker det med långa promenader, knipövningar och sit-ups.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0