trevlig helg

Idag åkte jag hemifrån klockan 10 och va hemma igen halv 5. Hela dagen gick åt till att handla och hämta Sebbe. På väg in till stan stannade jag i Norrtälje och gick på bolaget och på Öb. Skulle ha öl och grill till i helgen, men de hade bara stora grillar så Honsa fick köpa det på macken i stället.

När jag varit inne och hämtat Sebbe så stannade vi på flygfyren för att handla. Det tar lite tid att röra sig runt med liten bebis som ska ammas och bytas om vartannat. Men det gick faktiskt ganska bra. Charlie somnade efter en stund inne i affären och sov sen hela vägen hem.

Nu har vi massor att göra inför helgen. Packa, fixa och laga mat. Jag ska åka hem till mamma ikväll med hundmat och förklara hur hon ska göra med den, vår hund får ju inte bara torrfoder, vilket hade varit enklare när man ska lämna iväg honom såhär. Och eftersom Honsa inte kan äta viss saker så är det enklast för oss att ta med mat istället för att leta efter något ställe som har mat han kan äta. Så jag ska fixa två pastasallader och en potatissallad, så att vi har färdig lunch till i helgen och middag imorgon när vi kommer fram. Honsa är iväg och hämtar husvagnen nu.

Så imorgon far vi till Kolmården och är tillbaka på måndag. Tror inte att jag hinner blogga någe mer innan vi åker nu. Så ni får ha en trevlig helg allihopa. Så hörs vi när vi är hemma igen =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad mysigt! Ha det bäst!! KRAM

2009-07-16 @ 20:40:21
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Hade vart kul att ses nåt framöver med familjerna. :) Martin har semester 3 veckor till!

2009-07-17 @ 16:43:32
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0