Ibland löser sig allt till det bästa

Riktigt, riktigt goda nyheter.
Idag ringde de från försäkringskassan och berättade att min sjukpenningsansökan hade gått igenom, och att jag skulle få pengar från 20 januari.

Oj va skönt!!!!! Det hade jag inte riktigt räknat med.
Nu känns allt mycke lättare och jag e sjukskriven fram till förlossningen.



Bakade supergoda bröd idag.

nybakat och gott!

Bakmaskinen, som vi långlånat av mamma, har det blivit något fel på. Tror att det är värmen i den som har lagt av. Så nu blir det att knåda ihop själv. Men efter att ha exprementerat med massa olika ingredienser när vi hade bakmaskinen, så vågar man mixtra lite nu.



Var och tränade med Sebbe idag. Visste inte riktigt om jag skulle gymma något medan han hade gympa. Men jag crosstrainade i 15 min och rodde 1,6 km. Det fick räcka.
Tror att jag skippar gympan framöver, och tränar bara sånt som inte belastar bäckenet. Jag vill inte få så ont igen som jag hade för en vecka sen.

Nu gör det ont, men det har blivit mycke bättre sen jag slutat gympa och tagit det lugnt de senaste veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0