Dagen gick snabbt

Begravningen va riktigt fin och personlig idag. Det känns konstigt att träffa den delen av släkten utan att Ingrid är med. Men ryggen klarade både bilturen och kyrkbänken.

Det bjöds på landgångar efteråt, och jag klämde i mig två stycken innan tårtan. Får nog i mig hur mycket som helst nu, finns lixom inget stopp.

På vägen hem passade jag på att gå in på babyproffsen och köpa en amnings-BH. Första gången i mitt liv då jag köpt en BH med D-kupa. Men hon i affären sa att jag skulle ha en sån, så det fick bli det.

Vi fick lite presenter från BB i huddinge också. Mammas granne som är läkare, och hjälpte mig förut, jobbar där. Så hon skickade med det med mamma. Lite kläder, blöjjor och sånt. Det va kul. Kommer inte ihåg att vi fick så mycket på Danderyds BB när Sebbe kom, mest blöjjor och sånt. Men vi får väl se vad man får där den här gången.

Fick middan serverad när vi kom hem, av min underbara sambo.
Sen somnade jag i fåtöljen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0