babysim

Idag va det babysim i Östhammar. Vi gick upp, klädde på mig, åt frukost och åkte. Charlie fick åka i pyamasen, för den skulle ju ändå av när vi kom fram. Zandras Meya va sjuk idag så vi fick åka själva. Och idag gick det mycket bättre än förra gången. Charlie orkade vara mycket längre i vattnet, hon hade ätit gröt på morgonen så hon blev inte hungrig mitt i allt heller. Och att vi va kvar i vattnet hela badtiden resulterade i att nästa grupp va färdigduschade när vi kom dit, så det blev mycke bättre med plats i omklädningsrummet.

Sen åkte vi förbi badhuset i Hallsta på vägen hem, för där hade Sebbe varit på simskola. Men han ville inte följa med mig hem, utan åkte med mormor hem till henne igen. Det kanske är lika bra det, för här hemma fixas det bara en massa. Och röjja på tomten, som jag hade tänkt att vi skulle göra idag, blir det inget av med i det här skräpvädret. Jag kanske ska ta och sortera lite tvätt eller nåt istället.

Charlie med favvo-apan



Kommentarer
Postat av: Carro

Hon eh så söt!!

2009-11-15 @ 14:44:10
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0