Då va man vaccinerad då

Ont i armen har jag och jag här mått lite halvdåligt nu på kvällen, men det är inte så farligt. Däremot har jag göra-ont i ena benet, men jag vet inte om det är nån biverkning efter vaccinet. Charlie har varit ganska snäll idag i alla fall. Lite gnäll på kvällen sådär innan läggning, men inte så illa som igår. Däremot va hon tokledsen halva svängen när vi va ute och gick. Petra väntade på oss, med tvillingvagnen, när vi kom från BVC. Så vi tog oss ut på en långsväng i solen. Riktigt härligt om man bortser från bebisgråt halva vägen.

Sen satte jag igång och bakade hemma, för svärmor skulle komma på besök. Det blev tre olika sorters chokladmuffins. En med bara choklad, en med valnötter och pekannötter och en med kokos, mums. Sen skulle jag laga rödbetsbiffar till middag, men efter fika och allt blev klockan så mycket. Så vi tog grötmiddag idag, och sparade biffsmeten till imorgon istället.

Nu är ena väggen uppe i köket färdigtapetserad, den väggen som ska vara svart. Resten ska vara en vit-vitrandig tapet på. Det kommer att bli SÅ fint!!! Och nu känner man att det börjar arta sig, vilket har kännts väldigt långt bort förut.

Världens goaste pajtas-ungar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0