Full dag

Jag hann med att göra allt som jag skulle göra idag, men med viss stress mellan aktiviteterna. Började dagen med att åka till Honsas firma för att skriva ut allt som jag behövde på kvällens träff, vår skrivare har slut på bläck. Sen åkte vi till öppnis i Hallsta och sen fika hemma hos Anki efteråt, det är SÅ himla mysigt att träffas på det sättet jag vill alltid vara mammaledig!! Fort hem tills Sebbe slutade på kyrkans barntimmar och ge Charlie lunch (som jag aldrig kommer ihåg att ta med mig), göra läxor med Sebbe samt laminera massa papper inför träffen. Sen till Honsas jobb för att få bilen tvättat, till affären en snabbis (för Sebbe behövde chips till klassfesten imorgon) och sen hem och laga mat som jag fick slänga i mig för att hinna i hyfsad tid till Hallsta och källens träff.

Som sagt lite stressigt, men mycket trevligt.

Träffen gick inte så bra försäljningsmessigt, men det va väldigt mysigt. Tror att de flesta i Hallsta redan köpt det de vill ha ur höstens kollektion.

Och nu är jag trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0