Härligt lat söndag

Nu ligger Charlie och sover och Sebbe sitter i badet. Vi ska ta igen en hel veckas mys sen när han blivit helt ren. Honsa va iväg till krogen och kollade på fotbollen, och sen skulle de fira så klart. Så vi får väl se hur sent han kommer hem ikväll. Och kanske ännu intressantare, i vilket skick? Och om han kommer komma upp till jobbet imorgon... Hihi men det är ju inte så ofta det händer att AIK vinner SM-guld, så det är väl bara att suga på den karamellen så länge det går.

Vi va lite lagom bakis-trötta imorse. Jag slutade dricka innan 12 inatt så det va inte så farligt. Först va vi hemma hos Crippe och Zandra och drack lite och hade lite djupa diskussioner. Sen blev det folkan. Och folkan va som folkan alltid är, roligare efter ett antal glas. Men det va kul att komma ut och träffa lite folk, och jag dansade typ halva kvällen med Honsas systerson Anton.

Men idag har det i stort sätt bara varit soffläge för min del. Härligt lat söndag faktiskt. Madde kom med de båda barnen vid halv tvåtiden. Sen gav sig Honsa iväg innan tre, och efter fyra kom mamma med PIZZA. Mmmmm.. Och så har jag och Sebbe suttit och glott på Bolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0