Inte sjuk nu igen...

Jag har bokat att jag ska jobba imorgon kväll. Men mår jag så här imorgon så blir det nog inge jobb för min del... Mår illa och har haft huvudvärk. Skit att bli sjuk nu, det vill jag absolut inte bli. I helgen ska det bli en massa födelsedagsfirande. Och imorgon ska det läggas golv, så då vill jag orka städa och pynta när det är klart.

Jag skjutsade ändå in Sebbe till dansen, tänkte att jag får väl vila när jag kommer hem istället. Men då sa Sebbe att han hade så ont i munnen så att han inte kunde vara med och dansa. Jag vet inte riktigt vad det är som är fel, eller om det är en bortförklaring mest för att han inte ville vara med och dansa. Han säger att han vill fortsätta med dansen, men han grät där inne när jag tyckte att han skulle vara med och testa en stund. Så det va ju bara att åka hem igen.


Kommentarer
Postat av: mama

lilla älsklingen...

2009-11-25 @ 08:54:49
Postat av: Kim

Så fort jag är i stallet och håller på så får jag det, men är man envis så är man. ;)

2009-11-25 @ 12:43:50
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0