Krypstrumpbyxor

Åhh äntligen en natt med ordentlig sömn. Imorse hämtade jag in Charlie vid 6.10, och det är helt ok. Då fick hon äta och så kom Sebbe in och gosade lite med oss innan det va dags att gå upp.

Idag ska jag ta mig iväg till bolaget i Hallsta, och passar på att åka ut till svägerskan på en fika. Men först ska jag försöka hitta badbyxor till Sebbe. Han har simmat i samma byxor som han har på jympan, så det blir lite svårt att hinna tvätta mellan alla bad och träningar. Får se om det går att få tag på här ute nu när det inte direkt är säsong.

Jag har letat som en galning efter strumbyxan KRYP®.

Finns på pippilotta.se, men det va slut i de flesta storlekar och färger. Har budat på ett par svarta sånna på tradera, men jag vill ju ha vita och rosa också. Nån som vet var man kan hitta sånna?

Charlie visade vilja att ta sig framåt för första gången igår. Hon krålar runt och bakåt som bara den, men tills igår har hon bara flyttat sig med hjälp av armarna. Då tog hon spjärn och sköt sig fram med benen när jag hjälpte till och höll emot fötterna. 


Kommentarer
Postat av: Kim

Har du googlat på det? Allt går att googla. ;)



Haha, jaa okej, jag tyckte väl att ni skulle varit galna annars. :p

2009-11-20 @ 09:46:42
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0