storfot-lillfot

023a5662f3a269ec457bfbb0eee79b0f.png



Nu har vi varit på utvecklingssamtal för Sebastian. Jag la Charlie i vagnen så tänkte jag att hon kunde sova igenom mötet. Men självklart va det några småbrudar som va där och kikade i vagnen, så hon vaknade. Som tur va så somnade hon om på vägen hem sen i alla fall, men tanken va ju att jag skulle slippa ha med henne där inne. Men mötet gick bra i alla fall. Sebbe skötte sig riktigt bra i skolan, och det fungerar mycke bättre med kompisar och så nu.

Jag är på ekstremt explosivt humör. Tjafsade med Chippe över telefon, han som är den sista jag ska prata med när jag är på det här humöret... Men jag va ju tvungen att ringa, för som vanligt så har han noll koll.

Kanske ska ta och baka något chokladigt eller nåt. Elina kör barnen till dansen idag, vilket är riktigt skönt att slippe en dag som denna.


Kommentarer
Postat av: mama

Gör så, baka nåt chokladigt! Det piggar upp och vedekvicker! PUSS på're

2009-11-17 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0