Vaccin

Ja då ska man iväg och vaccinera sig mot den berömda svinis idag då. Jag har velat fram och tillbaka, men till slut bestämt att vaccinera mig själv men inte barnen. Dessutom ska Charlie få sitt 5 månaders vaccin samtidigt också.

Men först ska jag ta en dusch, när hon lyckats somna om där uppe. Och sen blir det en tur till kyrkans öppna, innan vi ska va på BVC 11.30.

Det va riktigt skönt att jobba igår faktiskt, men hemma va det gnälligt som tusan. Charlie hade varit riktigt bråkig med Honsa, och inte somnat förrän strax innan 20. Så det blev ingen tapetsering för honom. Och jag kände mig jättedum som åkt iväg och jobbat. Men nu när det är så mycket göra här hemma om kvällarna, så ska jag nog låta bli att jobba någe extra.


Kommentarer
Postat av: mama

Hej där, låt bli att känna dig dum för att du jobbar!!! Du kan väl inte ta i beaktan att lillkickan kiknkar nån kväll...skärp dig! PUSS / mam

2009-11-12 @ 12:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0