Vakna då

Eller som Sebbe sa när han va mindre "Nakna da mamma, nakna da". Snyft va stor han har blivit...

Liten Sebbis


Men nu tycker jag att Charlie kan vakna så vi kan ge oss iväg. Hon brukar bara sova en halvtimme eller MAX en timme på förmiddan, men behövde tydligen lite längre sovstund idag. Kan ju vara för att hon bara fick sova två gånger igår, men nu har hon sovit i två timmar redan. Och jag sitter här färdigfixad och redo att åka.

Ska det vara så här i fortsättningen så blir det ju svårt att ta oss iväg på förmiddagarna som vi brukar...


Kommentarer
Postat av: Kim

Det finns väl bara en i Norrtälje? Småglin. Den enda som jag har "koll på" iaf. :p

2009-11-20 @ 11:00:53
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

tror de var 50 m..

2009-11-20 @ 20:12:19
URL: http://meyasmamma.blogg.se/
Postat av: mama

Om du tycker att han har blivit stor...vad tror du då jag tycker om dig och dina syskon... :]

2009-11-22 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0