Dumma matte

Ja ni.. Jag har gjort något som jag verkligen skäms över...
Igår kväll innan vi gick och la oss så släppte jag ut Svante i löplinan, som vanligt, så att han skulle få kissa. Sen borstade jag tänderna, tvättade mig och gick och la mig. I morse kom Honsa in och frågade om jag hade varit uppe på morgonen och släppt ut hunden, vilket jag ju inte hade gjort. Fy vilket dåligt samvete som kom över mig då!! Jag hade låtit honom sitta ute HELA NATTEN. Stackars Svante, att han inte skällde då. Men han har säkert krafsat på dörren. Usch vilken dum matte han har.



Min glömskhet är dock inte alltid till hans nackdel. Igår va jag och Charlie iväg och hämtade hundmat i Upplands väsby. Hemma ställde jag en kasse med köttben på köksgolvet och gick iväg och gjorde något annat. Sen hade jag glömt bort att den låg där när jag sen släpper in hunden. Och jag går upp på övervåningen för att sortera kläder. Mums, tyckte Svante som trodde att det va självservering på de benen.


Kommentarer
Postat av: mama

Hehe, han klarar sig nog. Det har inte regnat i natt...tror jag .

2009-09-03 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0