Allt gick åt pipan idag...

Planerna för idag såg väldigt lovande ut måste jag säga. Charlie och jag skulle åka in till öppna förskolan i Norrtälje och leka i några timmar först. Sen skulle hon sova i vagnen medan jag åt subway-lunch, innan det va dags att åka och ha en klädträff i kvisthamra.

Men det började med att jag glömde vagnen, sen gick allt bara utför. Värdinnan för klädträffen har fått massa avbokningar i sista sekunden så vi bestämmer att det är bäst att boka om träffen till en annan dag. Och när jag väl kommer fram till öppna förskolan, så visar den sig vara stängd på grund av sjukdom. Det är inget annat öppet i Norrtälje, och jag hade ändå glömt vagnen, så det va bara att vända hem igen.

Jag skulle ha stannat hemma och sovit förmiddagsvilan tillsammans med Charlie, som jag suktade efter i morse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0