Busfrö!!

Jag älskar verkligen livet som föräldraledig.

Igår tog jag och Charlie sovmorgon till halv 10 ungefär. Och när vi vaknade så klädde vi på oss och tog en härligt långprommis i skogen. Sen blev det hem och äta lunch i väntan på brorsan, och handling och pyssel här hemma resten av dan.

Idag har vi varit på sångstund på kyrkans öppna på förmiddan. Charlie är verkligen mer vild än tam, men blev helt farsinerad av Melker när han spelade piano och kunde då lugna ner sig ett tag i alla fall. Men annars va det full fart hela tiden, och upp och ner i rutsch-kanan. Tills vi skulle gå, då somnade hon som en stock i vagnen.

Och alla som vet hur Sebbe va när han va lite, tycker nog att det är helt i sin rätt att jag fått en sån liten vilde. Men jag tycker faktiskt att det är mest roligt. Hon är ju så härligt galen den lilla ungen.


Kommentarer
Postat av: Kim

Okej, det vet jag inte vem det är. :p

2010-04-30 @ 11:25:41
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0