Träffar vänner

De här veckorna som varit, och de som kommer, så har jag passat på att träffa en massa vänner. Det är bara SÅ roligt när man får lite tid över för sånt. Christine, Kattis, Anki, Zandra, Vickan, Monica, Therese, Helena mfl.

Idag va vi på barnsång på förmiddan på kyrkan öppna förskola. Charlie satt helt farsinerad så fort pianot började spelas, och sen satt hon där och glodde under hela sången. Det verkar som att hon gillade det i alla fall.

Vi har fått en dotter som tappar humöret när blodsockret blir för lågt, vi har ju några sånna i min familj med. Så när hon inte får tillräckligt mycket mellan måltiderna, då är hon inte rolig att ha att göra med. Det känns så dumt att äta för mycke till mellis, men för henne är det inget problem alls att få i sig mat sen. Och det här började när hon började ta sig framåt. Sen dess har vi fått öka från att amma som mellis, frukost och ett mål mat om dan. Till amma först, sen frukost, mellis (frukt, macka och amma), lunch, stor mellis, middag, sen välling.

Nu ska jag nog ta en kvällsprommis med hunden. Imorgon har jag sista besöket hos tandläkaren, hoppas jag verkligen den här gången. Rotbehandlingen ska fyllas i bara, så då behöver jag nog inte bli bedövad heller. Men jag ska vara där i 1½ timme, så Kattis ska ta Charlie så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0