Alla planer sprack

Hela helgens planer, en helg som jag verkligen sett fram emot, gick i stöpet. Honsa har halsfluss och är riktigt dålig med hög feber. Och Sebbe fick jag hämta från skolan idag, så det blev ingen ridning ikväll.

Imorgon skulle vi lämnat Charlie hos farmor, Sebbe hos pappan och åkt in på ultraljud i stockholm. Sen skulle vi gått på marknadsafton i Norrtälje och ätit ute. Och på lördag skulle det varit tjejmiddag med kombierad me&i-träff här hemma.

Men nu blir vi hemma hela högen, hela helgen. Sebbe får stanna här, eftersom pappan ska få bebis vilken dag som helst och vi vill inte riskera att sprida smittan dit.

Bitter? Nja... Jag har ju varit vaken sen 4 i morse, så ni kan ju gissa vilket humör jag haft ikväll... Bäst jag går och sover nu så jag inge gör mig osams med någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0