Inga studier i sommar

Jag sprang runt och letade efter vart Cll hade flyttat idag. Eller letat och letat...  Jag kollade i alla fall där det låg förut och försökte ringa runt och ta reda på var det låg nu, innan jag gick och mötte upp Monica för lunch.

Sen gick vi på stan en stund, och kvart i tre tog jag upp jakten igen. Men troligtvis så hade Cll's expedition stängt idag, eller så va jag sent ute. Men jag fick i alla fall inte någon ansökan om sommarstudier inlämnad idag, som va sista ansökningsdagen. Skräp!!

Men det gör inte allt för mycket. Då är jag ledig i sommar istället och tar nya tag till hösten. Och inför höststudierna har jag bokat en tid med SYOn, så det ska jag inte missa.


Kommentarer
Postat av: mama

=)

2010-05-20 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0