kalasdags

Idag har vi varit iväg på 1-årskalas på förmiddan. Enya fyllde år för ett tag sen, och Meya va där oxå. De tre tjejerna som troligtvis kommer att hänga ihop sen. Sebbe har lovdag, så han blev kvar hos Chippe till idag och ska åka hem med mamma sen när hon slutar.

Som en del lagt märke till så står det "gravid i vecka 15" i min head. Och nej, det har inte stått så hela tiden, utan det är så det är. Vi ska ha e bebis till i slutet på oktober. Jättemysigt, och Sebbe hoppas VERKLIGEN på en lillebror den här gången. Jag mår bra, hade lite illamående i början men det har gått över. Men jag känner av bäckenet endel ibland. Det går bra att vara ute och promenera och så, men står jag för länge så får jag ont.


Kommentarer
Postat av: jessica

Grattis :o)

2010-05-03 @ 21:53:47
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Carro

men grattis gumman detta har jag helt missat! :P

2010-05-21 @ 08:41:02
URL: http://mammacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0