Mhmmmm

Det blev ingen ridning igår kväll tyvärr, för Petras syster kom på besök. Men det gjorde inte så himla mycke, för det hade blivit rätt stressigt för mig annars.

Träffen igår va jättetrevlig, med massa barn i Charlies ålder. Väldigt rörigt blev det ju, men på ett väldigt mysigt sätt. Och jag hade parkerat längst in, så jag hade behövt stressa iväg folket om jag skulle hinna hem i tid för att äta.

Och jag fick chansen att bjuda över mamma på kvällen för att kolla igenom om det va några kläder som hon va sugen på från kollektionen. Det blev en hel del, och jag ville beställa en del till Charlie som jag inte vill missa ifall att de skulle ta slut.


Kommentarer
Postat av: Kim

Okej, tänkte du gå någon kurs eller så med honom då? :) Hur gammal är han? Idag blir det unghundskurs, och med mig ska jag ha Victor. Kommer bli intressant ;)

2010-05-08 @ 09:25:48
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0