Ridtur och långprommis

Trodde jag skulle ha ondare idag än vad jag har. När jag satt av hästen igår så gjorde det ont både här och där, men det gick över fort. Det är inte graviditetsont alls, utan "kämpat i obekväm sadel lite för länge"-ont. Däremot så måste jag numera lyssna på kroppen vad gäller hur mycket jag kan promenera. Förra veckan gick jag en vända på drygt åtta kilometer, men då gjorde bäckenet rätt ordentligt ont på kvällen. Men jag kan gå rätt långt och länge utan att känna av något alls, vilket är riktigt skönt. Igår blev en riktig utedag. Vi började med att gå ner och sjunga lite i parken, förskolans dag till ära. Sen lunchade vi hos Petra, innan vi gav oss upp till Haga med hundar och ungar. Riktigt härligt nu när vädret är så fint. Vi får se vad dagen bjuder på, vi ska i alla fall börja med en prommis med hunden tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0