Shit va dålig jag är på att blogga numera...

Klockan är 04.30 och jag sitter uppe vid datorn, varför?

Tjaa, för att jag absolut inte kan somna om efter at ha gått upp och hämtat treo och ipren till min feberfrossiga karl. Så efter att ha vridit på mig i en halvtimme så tänkte jag att det är bättre att sätta mig vid datorn och jobba lite än att stirra i taket i några timmar till. Jag har ett helt kundregister som ska in på min outlook, så det är väl bättre att sätta sig och fixa med det...

Det är väldigt svårt för mig att sätta mig vid datorn när Charlie är vaken. Eftersom den står i våran gillestuga, och det finns ingen grind som passar i vår trappa här nere. Så litet barn smiter gärna uppåt, även om jag försökt ställa grejjer i vägen. Jag förstår verkligen vitsen med att ha en bärbar nu, och jag ska börja spara till det så fort jag kan, men nu har jag absolut inte råd.

Ja, ja, dags att få något gjort...


Kommentarer
Postat av: mama

En fällgrind måste passa. Om trappen är för bred så får ni sätta en passbit på ena sidan...Visst!

2010-05-27 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0