Maj 4, 2010

Typiskt när massa saker händer när de inte ska hända. Jag hade planerat att ta det lugnt idag, för ikväll ska jag iväg på klädträff och ville ha en del gjort innan dess.

Men då hade jag totalt glömt bort att det va utvecklingssamtal för Sebbe i skolan idag. Så alla de saker jag tänkte göra när Charlie sov föll bort. Sen efter samtalet, när jag startar bilen för att köra hem, då stannar den efter två meter. Soppaslangen har troligtvis hoppat loss, så det va bara att knalla hem från skolan. Jag fick ringa pappa och låna hans bil, för att komma iväg på träffen på kvällen. Och Charlies farmor fick komma över som barnvakt, så Honsa hann fixa bilen.

Men allt löste ju sig till slut, och träffen va riktigt trevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0