Ok Anna jag gört =)

Anna skrev till mig att hon tyckte att det va dags att uppdatera lite här nu faktiskt, så jag får väl bara lyda.

Efter att ha intagit några kokta ägg till lunch så sover nu Charlie. Vi har haft riktigt sommarväder hela helgen och varit ute och fixat på tomten och stekts i solen. En sån jäkla härlig påsk!!

Sebbis har påsklov och vi skulle ut på en morgonprommis med Svante alla fyra. Chalie fick springa tillbaka och hämta solhatten flera gånger då den blåste av huvudet, hihi. Sen drog vi iväg och storhandlade med hela högen busfrön, helt slut när man kommer hem då vill jag lova!

Vi sitt-tränar för fullt med lilla Billie. Tycker att det kan vara dags att börja med det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0