Gymmat

Det va tur idag att jag hade bestämt träff med Marie på gymmet idag, för annars hade jag lätt kommit på 20 anledningar till att inte ta mig dit!! Och hade jag vetat att det bara va 10°C inne på gymmet så hade jag nog absolut inte tagit mig dit. Men nu efteråt känns det ju väldigt skönt att man ändå gjorde det. Jag kände i morse att stressen från igår satt i, så jag behövde få ut lite sånt ur kroppen.


Den här lilla glad-skiten va med och satt och sov i bilstolen medans mamman fick röra lite på fläsket.

Jag har förresten tradera-shoppat hem en vårjacka till henne =)

Väldigt söt me too-jacka

En dag kvar så är det sportlov.
Det ska bli roligt att få hitta på lite roligheter med barna!


Kommentarer
Postat av: mama

Duktiga du! Och det var en mycket fin jacka

2011-02-24 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0