Lycka

Billie har hittat en ny kompis i lilla Alva.
Billie och Alva

Resan gick fint och Billie sov i liggdelen till vagnen nästan hela vägen. Jag hade däremot inte tänkt på att ta med något att läsa, och det va inte så lätt att ta sig till bistrovagnen när man hade bebis med sig, så det va tur att man hade mobilen att flippra med.

Idag har vi varit iväg och lunchat med några av de mammorna som Anna umgås med, vilket var väldigt trevligt. Men lilla Billie va inte alls nöjd med tillvaron så hon skrek mäst hela tiden. Och jag har tagit lite uppehåll från mitt godisföbud här nere, så vi har fikat både igår och idag.

Och jag blev SÅ lycklig!! Jag hade gått och trånat efter ett par HellyHansen-stövlar som fanns på team sportia i Norrtälje förut. Men när jag väl bestämde mig för att jag skulle köpa dem så va de ju självklart slut. Men...

Jag gick in på stadium här i Göteborg för att hitta ett par gympaskor av nån gore-tex variant, för att skorna jag hade med mig läckte in i. Och då hittade jag stövlarna, nedsatta från 1700 till 799. Så de köpte jag då så klart. Lycklig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0