Sjuklingen har blivit friskling

Idag blev det ikea för oss tillsammans med svägerskan Madde. Charlie är alltså helt frisk nu och vi andra klarade oss ifrån att bli smittade. På skulle jag egentligen bara ha kartonger, MEN man kan ju inte gå igenom där utan att hitta en massa prylar som man ville ha. Jag köpte bland annat en helkroppsspegel som jag verkligen saknat på mina hemmaklädträffar. Vi ska ju ha spegeldörrar på garderoberna i hallen sen, men det vet man ju aldrig när det blir av...

De senaste dagarna har gått ut på att ta hand om den lilla sjuklingen och förökt jobba lite. Det är en del pappersarbete som ska ordnas såhär i säljstart och så ska kläderna strykas och märkas och kännas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0