Hundprommisar

Trodde att jag skulle ha ondare idag efter gårdagens pass, men det är faktiskt inte så farligt, förutom att jag verkligen känner hur otränad jag är i axlarna.. Men imorgon lär jag ju vara stel som en pinne och ha ont, så jag funderar på att försöka röra på mig något idag med så kanske det hjälper, Får ta en rask med hunden sen ikväll kanske.

På förmiddan har vi tagit en mindra rask, men dessto mera busig, hundprommis efter dagislämning. Jag och Petra har fått sällskap av Mia som har en curlycoated retrivertik. Så nu är det fullt röj under våra promenader, vilket det i och för sig alltid har varit. Svante hittade diken, så han fick duscha när vi kom hem. Och jag fick mms av Honsa med en liten vårblomma på. Välkommen våren!! Men all smuts och härligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0