En fredag som gick

 
Honsa är ute på galej idag, så jag känner mig ensam här hemma. Men fördelen då är att man får bestämma helt själv över fjärrisen...

Men dagen har varit kanon. Jag och Petra gick på picnic med barn och hundar vid kanalen. Svante simmade som en tok och även charlie provade badtemperaturen, kallt va domen! Sen hem och hämta sebbe, köra honom till rotebro och svänga in på en fika hos bästa coatchen sussie. Tillbaka i elmsta så svängde vi in och köpte en pizza med oss hem, lek på tomten och promenad hanns oxå med innan vällingmys i fåtöljen med båda mina tjejer. Nu en stor kopp te och filmen "jakten på lycka" senare så kanske man ska gå och lägga sig, innan jag somnar på soffan.


Kommentarer
Postat av: sussie

Bästa coachen... <3. Tack för de fina orden... Du e en grym säljare...

2011-05-23 @ 21:59:50
Postat av: Anna

Hon är så söt och så galet lik dig :-) Kram

2011-06-01 @ 21:02:42
URL: http://annavirrpannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0