traderashoppan "lite"

Skaloverall, röd overall Polarn och Pyret, POP, Po.P. stl 92
NYA  On The Peak  Vår softshell stl 134
Pippi långstrump pyamas str 86/92
 NY! Regnjacka/regnkappa med Pippi Långstrump, stl 86/92.
POP, Polarn O Pyret röd skaljacka, strl 92
Pyjamas från PoP, st 68, nyskick
Polarn & Pyret pyjamas, storlek 86/92
POP Polarn o Pyret Polarn&Pyret Jätte fin Skaljacka 74
Hihi man kan hitta mycket bra och barnen behövde ytterkläder.. Dessutom va jag i shoppingtagen idag med och köpte en "doggy springer", som man har till hunden på cykeln, på börjes för bara 315 kr. När jag ändå beställde därifrån så passade jag även på att köpa klövjeväska och nosgrimma till hund och lite hästborstar att lägga i stallet. Shoppoholic jag? Näh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0